Hei taasen kaikki.

Iski töistä kotiin tullessa niin kamala hinku tehdä jotain uudesta kimalteesta, etten voinut vastustaa sitä. Niinpä sitä sitten lennosta vääntämään ruusuja ja liljoja... Liljoja en ole ennen tehnyt ja sen kyllä huomaa. :D Toivottavasti emit ja "maalaaminen" vähän elävöittävät noita hirviökukkasia. Ruusuja tein toista kertaa ja tarvitsee kyllä myöntää, että ovat paremman näköisiä kuin edelliskerralla. Vaaleanpunaisen marsipaanin päälle olen sivellyt persikanväristä kristallikimalletta. Eli tältä näyttää


1490684.jpg

Kylläpäs kimaltaa hienosti, ei normaalivalaistuksessa huomannutkaan, kuinka näyttävä tuo kimalle on. Positiivinen yllätys...

Sitten siihen marinaan. Ystäväni toi Confetista tosiaan minulle tuotteita. Olin etukäteen katsonut nettikaupasta mitä haluan ja sainkin mitä olin pyytänyt. Mutta ikävä yllätys oli seuraava... Kuten varmasti olette huomanneet, tykkään tehdä konvehteja ja sährätä suklaan kanssa yms. Tilasin siis silmät kiilluen Wiltonin Candy Making, Beginners Guiden... pettymys oli melkoinen tajutessani, että kirjan AINOA pointti on neuvoa ihmisiä käyttämään Wiltonin omia melts nappeja muottien kanssa. Kaivamalla kaivettuani löysin kirjasta kaikki kaksi reseptiä konvehtien sisustoiksi...
Olin odottanut saavani muuta, kuin Wiltonin mainoksen. :(

Mutta tällaista tänään. Huomenna alkaa prinsessakakun väkästäminen. Totesin pääluvun kuultuani, että taidan tehdä levykakun, niin pääsee helpoimmalla... tosin saattaa tulla mielenkiintoiset paikat marsipaanipäällisen kanssa... *g*

Hyvää yötä kuitenkin, älkää antako kirppujen purra!